Branża hotelarska od dziesięcioleci rozwija się dynamicznie. To jedna z najbardziej dochodowych branż. Jednak wraz z rozwojem technologii hotele zaczęły szukać sposobów na ulepszenie swoich usług, aby uczynić je bardziej konkurencyjnymi.

Jedną z takich inicjatyw jest zmiana sposobu projektowania pokoi hotelowych. Nie chcą już oferować tylko łóżka i innych udogodnień, które są potrzebne do codziennego życia. Hotele starają się teraz tworzyć pokoje gościnne, które są bardziej komfortowe i relaksujące niż kiedykolwiek wcześniej.

Czy kiedykolwiek dotarłeś do wymarzonego miejsca docelowego i byłeś gotowy na dobry sen, ale zamiast tego stwierdziłeś, że twoje łóżko jest niewygodne, a pokój jest głośny?

Hotele na całym świecie wykorzystują nowe technologie oparte na sztucznej inteligencji, aby ulepszyć doświadczenia swoich gości. Niektóre sieci hoteli nawiązały współpracę z firmami takimi jak Sleep Number lub Nest Labs, aby dodać funkcje, takie jak odpowiednio inteligentne łóżka i inteligentne termostaty.

Dyrektor generalny Nest Labs, Tony Fadell, mówi: „To, co nosisz dzisiaj, jutro zostanie wzmocnione przez sztuczną inteligencję”. Na przykład Nest Thermostat może już wykryć, kiedy jesteś w domu lub poza nim, na podstawie danych o lokalizacji telefonu lub kiedy budzik włącza się codziennie o 7 rano. Możesz się zmienić

Wybór odpowiedniego hotelu to trudne zadanie. Musisz porównać opinie, udogodnienia, lokalizacje, ceny i wiele innych rzeczy. Kiedy docierasz do recepcji hotelu, jest jeszcze bardziej zagmatwany, ponieważ jest tak wiele biurek, ludzi i głosów. Dwa razy zaproponowano mi wygodne łóżko w pokoju z niesamowitym widokiem – raz skorzystałem z tej oferty i była to jedna z najlepszych nocy w moim życiu.

Obecnie hotele oferują swoim gościom wygodne łóżka w pokojach gościnnych, aby czuli się jak w domu.

„Niedawne badanie przeprowadzone przez Simmons, w którym wzięło udział ponad 1000 amerykańskich konsumentów na temat ich nawyków i preferencji związanych ze snem podczas podróży, wykazało, że ponad 50% respondentów chętniej zatrzymałoby się w hotelu oferującym „wygodną pościel” jako udogodnienie w pokojach gościnnych”

Projekt pokoju hotelowego jest ważnym czynnikiem dla gości. Komfort jest kluczem do zapewnienia wszystkim pięciu zmysłom niezapomnianych wrażeń.

Jest to jedna z najbardziej wrażliwych sekcji dla hoteli, ponieważ około 20% gości narzeka na łóżko.

Musimy na to uważać pod wieloma względami. Po pierwsze, nie zapominajmy, że zapewniamy ludziom miejsce do dobrego snu, a jeśli nie mamy wygodnych łóżek, można sobie wyobrazić, co będzie im sprawiać przez całą noc.

Po drugie, oprócz faktu, że ludzie mogą zauważyć, kiedy chcesz lub nie chcesz im zapewnić tych udogodnień, ponieważ odczują to, gdy tylko wejdą do ich pokoju, może to również prowadzić do negatywnych recenzji i złych opinii -marketing ustny.

Po trzecie, istnieje duża konkurencja, jeśli chodzi o wybór miejsca na nocleg, więc jeśli twój pokój nie wydaje się wystarczająco atrakcyjny lub wygląda staroświecko w porównaniu z innymi, goście mogą zdecydować się na pobyt w innym miejscu, co w zamian pogorszy jakość twojego hotelu reputacja w czasie.

Branża hotelarska to branża o wartości 325 miliardów dolarów, która rośnie każdego roku. Rozmiary pokoi, wystrój i udogodnienia różnią się w zależności od hotelu, a cena może zależeć od lokalizacji, nazwy marki i liczby dostępnych pokoi.

Recepcjonistki to pierwsze twarze, jakie widzą goście wchodząc do hotelu. Dostarczają informacji na temat nieruchomości, oferowanych udogodnień, harmonogramu działań, takich jak wycieczki i ustalenia dotyczące transportu. Recepcjonistka odpowiada również na pytania dotyczące pobliskich restauracji lub atrakcji.

Pokoje gościnne w wielu hotelach są modernizowane, zapewniając lepsze warunki do spania, aby zapewnić lepszą obsługę swoim klientom. Oferują pluszowe łóżka z wygodnymi poduszkami oraz zasłony zaciemniające, które blokują światło, dzięki czemu możesz lepiej spać podczas pobytu, a nawet zdrzemnąć się, czekając na ścielenie pokoju!

Rekomendowane artykuły